مجتمع آموزشی فنی و حرفه ای برگزیده نو

مدیریت

 رشته های مدیریت:

♦ مدیریت مالی برای مدیران غیرمالی

♦ مدیریت ارتباط با مشتری crm
♦ مدیرکسب و کار الکترونیکی
♦ مدیرارشد کسب و کار
♦ بازاریاب
♦ بازاریاب بیمه
♦ بازاریاب تلفنی
♦ بازاریابی شبکه ای
♦ کارآفرینی با رویکرد kab
♦ کارآفرینی با رویکرد kab کامل
♦ کارآفرینی با رویکرد kab تکمیلی
♦ کارآفرینی syb
♦ مدیر بازاریاب بین المللی
♦ مدیربازاریابی و فروش
♦ مدیرتبلیغات و بازاریابی درجه ۱
♦ مسئول صادرات و واردات
♦ عارضه یابی واحدهای صنفی
♦ شناسایی اصول راه اندازی کسب و کار متوسط و کوچک
♦ راه اندازی کسب و کار نواورانه

 

دپارتمان مدیریت مجتمع فنی و حرفه ای برگزیده نو با سابقه فعالیت در این حوزه و برگزاری دوره ها مختلف همواره تلاش بر آموزش و توسعه مهارت فراگیران جهت ورود به این رشته داشته است.

 

مدیریت

 

رویکرد مجتمع فنی و حرفه ای برگزیده نو برگزاری دوره ها با سطح کیفیت بالا و متناسب با نیاز مخاطبان و جامعه و کمک به ارتقا سطح مهارت افراد جهت موفقیت و توسعه شغلی و علمی بوده و امیدواریم گامی جهت جلب رضایت فراگیران و ارتقا مهارت و دانش برداشته باشیم.

 

 لینک استاندارد فنی و حرفه ای در رشته مدیریت

 


مخاطبان دوره مدیریت:

» دانشجویان و اساتید رشته های مدیریت بازرگانی و دولتی

» مدیران و کارشناسان و مشاوران پروژه

» مدیران و کارشناسان و مشاوران استراتژی طرح و برنامه ریزی 

» مدیران میانی و ارشد شرکت های دولتی و خصوصی

» کلیه صاحبان کسب و کار که تمایل به پیشرفت در حوزه کار خود دارند

 


گواهینامه قابل دریافت بعد از گذراندن با موفقیت دوره های آموزشی مدیریت :

 

 

گواهینامه معتبر پایان دوره آموزشی مجتمع فنی و حرفه ای برگزیده نو با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که بعد از ترجمه رسمی (ترجمه در دفاتر دارالترجمه که دارای مهر وزارت خارجه هستند) در سراسر جهان اعتبار بین المللی و قانونی دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


دوره های مدیریت:

مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی:

امروزه قلمرو مدیریت مالی از عرصه بنگاه‌های اقتصادی فراتر رفته است و در سطح جامعه نیز مطرح شده و در قبال آن، مسئولیت یافته است. بدین معنی که مسئولیت اجتماعی نیز در قلمرو مدیریت مالی وارد گردیده است. در سطح بنگاه‌ها قلمرو مدیریت مالی از تامین کسب سود برای سرمایه گذاران و سهامداران گامی فراتر نهاده است و هدف به حداکثر رساندن ثروت سهام داران و اتخاذ تصمیمات بلندمدت و استراتژیک، جایگزین حداکثر نمودن سود، شده است. زیرا تداوم فعالیت واحدهای انتفاعی، بر کسب سود بالا و مقطعی، تقدم یافته است.

مدیریت ارتباط با مشتری:

مدیریت روابط با مشتریان عبارت است از مجموعه گام هایی که به منظور ایجاد، توسعه، نگهداری و بهینه سازی طولانی مدت و ارزشمند بین مشتریان و سازمان برداشته می شود CRM مخفف عبارت customer Relationship management به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. اصطلاح مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با مفهوم آن از دهه ۱۹۹۰پدید آمد و در قالب یک راهبرد کسب و کاربه منظور انتخاب و مدیریت ارزشمند ترین ارتباطات با مشتری تدوین شد. مدیریت ارتباط با مشتری به سازمان کمک می کند به شیوه ایی سازمان یافته ارتباط با مشتریان را مدیریت کند.

مدیر ارشد کسب و کار(mba):

مدیریت ارشد کسب و کار یا Master of Business Administration که معمولا به صورت MBA شناخته می‌شود، معادل کارشناسی ارشد مدیریت و بالاترین مدرک مربوط به تجارت است. این مدرک نخستین بار در آمریکا پایه‌ریزی شد.

کلیه مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها و افرادی که می‌خواهند مهارت‌های روز مدیریت را به دست آورند می‌توانند در این رشته تحصیل کنند. با توجه به افزایش روزافزون رقابت و جنگ‌های تجاری بین شرکت‌ها و سازمان‌ها و مشکلات متعدد درون‌سازمانی و برون‌سازمانی که شرکت‌ها با آن مواجه هستند، اگر مدیران نتوانند خود را با این تغییرات و شرایط هماهنگ کنند، ساده‌تر از آنچه به نظر می‌رسد می‌توانند بازار و موفقیت را از دست بدهند.

بازاریابی از طریق برندسازی و یا نام تجاری:

یکی از رایج‌ترین انواع بازاریابی مربوط به بازاریابی از طریق برندسازی است. محصولات و خدمات ارائه شده نیاز به تمرکز و جایگاهی در بازار هدف دارند. برای این منظور یک نام تجاری و یا همان برند لازم است تا بتوانند این جایگاه را بدست بیاورند، تا تبدیل به یک پروژه‌ی موفق گردند. نام تجاری و یا همان برند یک مورد بازاریابی است که به عنوان پایه‌ای برای آگهی‌ها و تبلیغات آینده عمل می‌کند. نام تجاری کمک می‌کند که محصول یا خدمات ارائه شده جذاب‌تر شده و بیشتر در یاد بمانند. نام‌های تجاری اغلب شامل اسامی متمایز، شعارها و همین‌طور طرح‌های گرافیکی مانند لوگو می‌گردند.

بازاریابی از طریق روابط عمومی:

روابط عمومی گونه‌ای از تبلیغات است که توسط بیانیه‌ها، جوایز، کارهای بزرگ و قابل توجه یک شرکت جمع‌آوری می‌شود. روابط عمومی از انواع بازاریابی می‌باشد که به همراه کمپین تبلیغات دوشادوش پیش می‌رود. این هم یکی از روش‌های تبلیغاتی برای برند خاصی می‌باشد که توسط برنامه‌ریزی دقیق و از طریق صدور بیانیه‌های مطبوعاتی و یا انتشارات رسانه‌های خبری و اطلاعاتی مانند رادیو تلویزیون روزنامه انجام می‌پذیرد.

بازاریابی از طریق پخش تبلیغات:

تبلیغات از طریق خریدن وقت از رادیو و تلویزیون یکی از شایع‌ترین انواع تبلیغات است. بازاریابی برای مشتریان بالقوه از طریق رادیو بر روی سر و صدا و عباراتی متمرکز می‌شود تا بتواند توجه سمعی مشتری را به محصول مورد نظر جذب کند. اما در عوض بازاریابی تلویزیونی می‌تواند به‌راحتی به مخاطبان برنامه‌های مختلف از طریق جمعیت شناسی ارائه گردد و عموماً شبکه‌هایی مورد هدف این گروه قرار می‌گیرد که از مخاطبین و جمعیت‌شناسی بالایی برخوردار باشند.

بازاریابی خرید و یا بسته‌بندی:

بسته‌بندی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک محصول از نظر بازاریابی می‌باشد، که اغلب جایگاه محصولات در قفسه‌های فروش فروشگاه‌ها تعیین می‌کند. بسته‌بندی بیش‌تر از اینکه ظرفی باشد که محصول را نگهداری می‌کند، وسیله‌ای است که به شناخت نام تجاری محصول، ایمنی مصرف کننده، تضمین مشتری و فرصت‌های خرده‌فروشی تاثیر بسزایی می‌گذارد. برای بسیاری از شرکت‌های مهم تجاری، بسته‌بندی شامل معرفی، تصویر و تبلیغات می‌باشد.

بازاریابی با حضور آنلاین:

یکی از رایج‌ترین انواع بازاریابی که امروزه با استقبال زیادی از سمت کسب‌وکارها مورد استقبال گرفته است، بازاریابی آنلاین می‌باشد. اینترنت و تمام ابزارهای جایگزین آن آخرین مدل و مرز برای بازاریابان است. حضور آنلاین تقریباً یکی از ضروریات قرن بیست و یکم و به عنوان بخشی از هرگونه تلاش بازاریابی به حساب می‌آید. بازاریابی می‌تواند در یک گستره عظیمی از فرمت‌ها، وب‌سایت‌ها و یا شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های کاربردی تلفن همراه انجام شود. همین‌طور می‌تواند برای سفارشی‌سازی و تبلیغات مبتنی بر محتوا و تعامل مخاطبان امکانات زیادی ایجاد کند.

بازاریابی مستقیم:

هنگامی که تولیدکنندگان به‌صورت مستقیم با مصرف کنندگان تعامل می‌کنند، در بازاریابی مستقیم شرکت کرده‌اند. منظور از این نوع تعامل این است که هیچ واسطه‌ای به‌عنوان شخص ثالث، مانند خرده فروش و یا عمده فروش در میان نباشد. بازاریابی مستقیم می‌تواند از طریق پست، تلفن و اینترنت انجام شود، زیرا شرکت‌ها، محصولات و خدمات خود را به طور مستقیم به دست مصرف کنندگان خود می‌رسانند و بدین ترتیب فروش می‌کنند.

کارآفرینی با رویکرد kab:

 مدل کارآفرینی KAB با حمایت سازمان جهانی کار و توسط مرکز آموزش بین المللی تورین ایتالیا (ITC ) طراحی شده است و به عنوان مدل موفق آموزش کارآفرینی با هدف توسعه مهارت کارآفرینی در مهارت آموختگان فنی و حرفه ای با رویکرد افزایش نگاه کارآفرینانه جهت توسعه اشتغال پذیری تهیه و تدوین شده است. این مدل تا کنون در ۲۶ کشور بومی و پیاده سازی شده است و آموزش کارآفرینی را با رویکردی دو سویه و فعال ارائه می كند.

کارآفرینی با رویکرد kab سطح مقدماتی:

 این دوره جهت کارآموزان مرکز ثابت در قالب برنامه کلاس هماهنگ شده با رئیس مرکز به منظور گذراندن دوره مقدماتی KAB حداقل هفته ای ۴ ساعت پیش بینی شده است .

کارآفرینی با رویکرد kab سطح تکمیلی:

 مربی KAB ، از بین کارآموزان دوره کارآفرینی مقدماتی ، نفراتی را که توانایی های بالفعل و بالقوه کارآفرینانه داشته باشند، جهت گذراندن دوره تکمیلی انتخاب می نماید که این نفرات محصول دوره  کارآفرینی تکمیلی، کارآفرینی واقع می باشد .

 

مدیریت:

برای این واژه تعریف های بسیار گوناگونی ارائه شده است و هر صاحب نظری ، تعریف ویژه خود را دارد. برخی آن را استفاده موثر از منابع و بکارگیری نیروی انسانی جهت رسیدن به هدفی خاص تعریف کرده اند و برخی نیز هنر انجام دادن کار به وسیله دیگران نامیده اند.مدیریت از دید کارکردی شامل وظایفی همچون برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری، سازماندهی، نوآوری، هماهنگی، ارتباطات، رهبری، انگیزش و کنترل است. 

تمامی صاحبان کسب . کار برای ارتقا کسب و کارشان نیازمند مدیریت هستند که شامل موارد زیر می باشد:

-ارتباط با مشتری

-مدیریت تبلیغات

-انواع بازاریابی

– کسب و کار الکترونیک

 

سطوح مدیریت:

 در سازمان‌های بزرگ معمولاً از سه سطح برخوردار است:

۱-مدیریت عملیاتی (سرپرستی)

۲-مدیریت میانی

۳-مدیریت عالی

 

مدیریت

مدیریت عملیاتی:

برنامه عملیاتی نوعی برنامهٔ تفصیلی و کوتاه‌مدت است که موجب مراجعه کمتر زیردستان به مدیران جهت کسب تکلیف و همچنین کم کردن مراجعهٔ مدیران به کارکنان جهت نظارت بر عملکرد آنان می‌باشد. مدیران رده عملیاتی بیشتر وقتشان را با زیردستان، مقداری از آن را با همکاران و اندک زمانی را با مافوق‌ها یا خارج از سازمان می‌گذرانند.

مدیریت میانی:

مدیران میانی به‌طور مستقیم به مدیران رده بالا گزارش می‌دهند. کارشان نظارت بر سرپرستان است و نقش حلقه واسط را میان مدیران عالی و مدیران عملیاتی به عهده دارند. بیشتر وقت مدیران میانی به تحلیل داده‌ها، آماده کردن اطلاعات برای تصمیم‌گیری، تبدیل تصمیم‌های مدیر به پروژه‌های معین برای سرپرستان و جهت دادن به نتایج کار مدیران عملیاتی اختصاص می‌یابد.مدیران میانی برنامه‌ریزی‌های میان مدت نموده و برای اظهارنظر مدیران عالی، برنامه‌های جامع و بلندمدت آماده می‌نمایند.

مدیریت عالی:

استراتژی‌ها و خط مشی‌های سازمانی توسط رئیس سازمان، مدیر کل و معاونین تدوین می‌گردند.مدیری که در نقش‌های عملیاتی و میانی بوده می‌تواند به سطح مدیر عالی راه یابد. بخش اعظم کار مدیران عالی از نظر پویایی و مشغله نظیر کار مدیران عملیاتی می‌باشد.تصمیمات استراتژیک، جامع و بلندمدت در این سطح انجام می‌گیرد.

 


اهمیت مدیریت:

اهمیت آن به حدیست که در هنگام بحران، بنیانگذاران واحدهای بازرگانی و صنعتی، با جذب مدیران زمینه را برای آغاز تکامل بعدی فراهم می کنند. برخی معتقدند که خود کارکنان قادرند وظایف مدیریت را انجام دهند و به واحد مدیریت جدا و مستقل نیاز ندارند؛ ولی هنوز مورخین و جامعه شناسان، نهادی را نیافته اند که بدون داشتن سلسله مراتب اداری پایدار مانده باشد. به علاوه بسیاری از صاحب نظران موفقیت و شکست نهادها را ناشی از تفاوت در نحوه ی مدیریت آن ها می دانند. به اعتقاد پیتر دراکر، عضو اصلی و حیات بخش هر سازمان، مدیریت آن است. هارولد کونتز، آن را مهمترین زمینه ی فعالیتی انسان می داند و معتقد است که وظیفه ی اصلی مدیران در همه ی سطوح و همه ی نهادهای اجتماعی این است که محیطی را طراحی، ایجاد و نگهداری کنند که اعضاء سازمان بتوانند با فعالیت و همکاری گروهی در آن، به اهداف معین خود دست یابند.

 

مدیریت

 

 


در مجتمع فنی و حرفه ای برگزیده نو کلاس ها هم به صورت حضوری هم به صورت آنلاین و در بعضی از رشته ها بصورت آفلاین برگزار می شود:

مزایای استفاده از کلاس آنلاین:

۱)مدیریت زمان دانش پذیر

۲)کاهش هزینه های دانش پذیران

۳)امکان پرسش و پاسخ از اساتید به صورت زنده

۴)امکان مشاهده ویدیو های ضبط شده و تمام تمرین ها بصورت آفلاین 

۵)پشتیبانی مستمر دانش پذیران در جهت موفقیت

۶)ارسال تکالیف و بررسی آن ها

 

خدمات ما:

۱) خدمات آموزش

۲) خدمات مشاوره 

۳) خدمات ارزشیابی تکوینی

۴) خدمات معرفی به بازارکار

۵) خدمات ارائه گواهینامه بین الملل

 

بازار کار:

 این رشته در هرجای دنیا دارای بازارکار و آینده شغلی خوبی است. نرخ بیکاری در این رشته بسیار کم و فارغ التحصیلان آن می توانند به راحتی وارد بازار کار کار شوند. این فارغ التحصیلان اگر کمی پشتکار داشته باشند و علاوه بر تئوری های که در دوران دانشگاه کسب کرده اند، روی مهارت های فردی خود نیز سرمایه گذاری کنند، بی شک پیشرفت های شغلی بسیاری خوبی می توانند داشته باشند.

مدیریت

 

این فارغ التحصیلان با توجه به گرایش خود می توانند در مشاغلی مانند مشاور مدیریت، مدیر منابع انسانی، تحلیلگر مالی، مدیر تبلیغات، مدیر فروش و بازاریابی، حسابدار، مدیر مالی، تحلیلگر مالی، تحلیلگر ارشد استخدام و … مشغول به کار شوند.

 

 


سلام، پشتیبان برگزیده نو هستم. چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارسال در واتساپ